Wednesday 6 July 2011

Berasap lagi...

sejam tak dapat, biasa.
setengah hari tak dapat, tercari-cari.
sehari tak dapat terus jadi tak betul.
rokok rokok rokok.

Sekarang nih memang gua boleh dianggap perokok tegar (padahal sebelum nih memang kuat pon smoking). Mak gua selalu tegur, "kau hisap rokok sehari berapa banyak?". "Sekotak."
"Membazir! Baik kau simpan duit tu buat beli makan ke, beli benda lain yang berfaedah!"

kalau mak gua cakap camtu, memang ada rasa insaf sikit kat hati ni, tapi tu lah, sikit.. SIKIT! Kalau sikit tu paham-paham lah, sekejap je rasa insaf tu, pastu hilang ntah pegi mana.

Rokok 1 kotak rm 8.50. Kalau paru-paru gua nak rasa sedap sikit, beli Dunhill rm 10.
Jom belajar matematik jap, rm 10 x 7 hari (seminggu) = rm70
rm 70 x 4 (sebulan) = rm280
YEAH! Rokok gua sebulan rm280!!
Patut lah mak gua cakap beli benda lain yang berfaedah, hahahaha.

Tapi nak buat macam mana, perokok TEGAR!

Berasap lagi.........

2 comments:

  1. rm280 boleh buat bayar servis kete. cubalah nikotin. pasti jadi sebab banyak member2 aku dah try.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...