Wednesday 6 July 2011

Bola bola bola

Perak vs Selangor
Stadium Ipoh

Kalau bukan kerana gua ada pendaftaran semester baru esok pagi, sekarang gua dah ada dekat depan pintu stadium Ipoh, tapi terpaksa batalkan hasrat untuk menyokong team feveret gua disebabkan hal-hal yang tak dapat dielakkan. Memang terasa rugi tak dapat pergi memandang malam nih game terakhir untuk Liga Super sebelum menutup tirai musim 2011. Paling rugi, malam nih laa game penentuan antara Kelantan dan Selangor yang sama-sama nak kejar piala (Terengganu goodbye lah).

Member-member hooligans gua mungkin tengah berseronok dekat sana (Afiq,Najib dgn Haniff). Gua doakan korang selamat balik nanti dengan team kita, Selangor!

Yang penting, 23hb Julai. Trip to Singapore!
Singapura vs Malaysia
Stadium Jalan Besar

Afiq, Najib(capo), Haniff, Kulu, Keelay - Jom riot!

Viva Selangor!

4 comments:

  1. rizwan, ntahla. cmne nk beli tiket sing vers msia tu?? i bru tau tadi pas tgk berita.

    ReplyDelete
  2. owh, i maybe ikut rombongan selangor fan club, just bayar je kat dorang. transport + ticket + passport semua dpt :)

    ReplyDelete
  3. owh. itu macam meh. xper2.

    ReplyDelete
  4. turun bukit jalil laaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...