Saturday 30 July 2011

berhabuk..

sebelum memulakan bicara, Assalamualaikum!

Perghh, terasa lama gila dah tak post kat blog gua ni, confirm dah berhabuk blog gua ni siap ada bunyi cengkerik lagi. Gua dah masuk minggu ketiga semester ni, mmg busy gila, takde masa nak online, kalau dapat pon kadang-kadang sampai tak dapat nak tengok notifications, fuhhh. Bayangkanlah macam mana punya busy tu.

Ramai dah cakap aku sombong, tapi korang pon kenal aku macam mana kan,  'ini ej laaa', mana pernah sombong, aiyaaaa.

Member gua sorang yang lebih dikenali sebagai Kulu ( bukan nama sebenar ), dia pernah sound gua dulu masa mula-mula gua post first blog, dia cakap lebih kurang macam ni lah bunyinya, ''alaaa, sekarang boleh laa lu blogging, nanti dah masuk belajar, berhabuk blog.'' 

Hahahahaha, memang betul la tekaan lu brade. Good job! Tapi gua try la pasni blogging + online balik sekerap mungkin, hahahaha.

Takpe, this week aku bawak laptop balik rumah sewa, boleh laa online selalu, yeah! Kepada yang rindu kat aku, chill! heh!

5 comments:

  1. booooo ej....

    ReplyDelete
  2. stakat nak lptp baru ko kena habuk skit alahai...perlu ker.....

    ReplyDelete
  3. kecahh. berjanggut tunggu siap shave lagi baru nk update. haha :D

    ReplyDelete
  4. chill la kawan2, laptop baru katakan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...