Monday 4 July 2011

Isi masa lapang?

Sehari suntuk menghabiskan masa di depan laptop sampai ada yg tertanya-tanya, "kau ni asyik online je, buat apa?" Selalu sgt, tp jawapan yg biasa mereka perolehi, senang! "tak buat pape :)"

Hari demi hari, mcm ni la kehidupan. Keje malas, cuti semester selama 2 bulan stgh dihabiskan dgn melepak dan hang out dgn member2. Tp parent aku tak bising, sbb aku tak pernah mintak duit kat dorang. Ni baru sekali aku mintak nak bayar yuran pengajian.

Tiba-tiba malam tadi baru lah aku terfikir, apa kata aku tulis blog, even takde orang yang baca, sekurang-kurangnya aku ada jawapan pada soalan yang selalu aku dapat tadi.

So dgn ini, terjadilah rizwanrahman.blogspot.com

Sape yg dah jadi otai2 bloggers, minta diberi tunjuk ajar, jgn down kan aku lak.
Takde langsung rasa nak cari publisiti atau nak tiru sape2, tapi sekadar mengisi masa lapang dan mendapat jawapan pada soalan tadi. Peace!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...