Wednesday 6 July 2011

Duit ?

Duit duit duit.

Cuti semester ni, memang duit gua keluar macam air. Keje tak, buat benda yang akan mendatangkan untung (duit) pun tak, tapi menghabiskan duit, memang tiap-tiap hari. Kalau kat rumah, orang tua-tua cakap, "menghabihkan boreh je".

Orang cakap, kalau duit takde, baik duduk umah diam-diam. Bak kata member-member gua lak, " baik mati kat umah", haha. Nasib lah masa semester lepas, gua dah spare duit loan sikit untuk cuti semester, kalau tak, gua pun mati kat umah.

Tapi semester baru dah nak bukak, duit yuran tak bayar lagi. Macam biasa, parent gua jadi mangsa, hahahaha.

Apa yang penting, simpan duit untuk kesenangan, dan paling penting. "takde lah mati kat umah, hahahaha"
Peace!



duit duit duit!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...